piątek, 20 czerwca 2014

Co ja robię tu

Jest to drugie wcielenie mojego bloga. Pierwsze jest prowadzone na platformie serwisowej strony seriale-asd.pl, gdzie też staram się udzielać. Z niektórych względów postanowiłem stworzyć pewną alternatywę, blog klon można powiedzieć, wzbogacony jednak o pewne swobodne wpisy, których nie chciałbym z pewnych względów tam publikować.

O czym piszę? Będę pisał? Między innymi o:

  • serialach
  • filmach 
  • komiksach, czy częściej ich ekranizacjach
  • fanfilmach, czyli produkcjach non-profit
  • czasami o książkach
  • oraz o innych tematach nie wymienionych wyżej
Mimo, że tytuł bloga nawiązuje do Doctora Who, którego jestem fanem od ery new who, to nie jestem w stanie zagwarantować, że często będą się pojawiały wpisy dotyczące tej produkcji czy tematów z nią związanych.

Myślę, że taki wstęp jest wystarczający, zresztą wszystko wyjdzie w trakcie. A jak chcecie się czegoś więcej dowiedzieć to zawsze możecie zapytać.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz